luni, 3 mai 2010

Friptura de Gasca in Sos de Legume

Cantitati:

-1 gasca
-3 ardei iuti
-4 morcovi
-2 linguri de untura
-5 rosii
-2 cepe albe
-5 catei de usturoi
-1 ardei gras
-1 lamaie
-boia dulce, boia iute, sare, cimbru

Timp necesar prepararii: 300-400 minute

A doua reteta cu carne de pasare de astazi este o friptura de gasca cu legume la cuptor. Din poze veti vedea ca este gasca crescuta in curte si va imaginati cat de mult a durat sa se coaca friptura. Am folosit numai pieptul si pulpele de la gasca si restul l-am pastrat pentru a gati o supa de gasca, reteta pe care o voi posta cu alta ocazie. Pentru inceput am uns o tava cu cele doua linguri de untura, am pus gasca, iar peste aceasta am asezat feliile de morcov, ardeiul iute tocat, am presarat boia dulce si iute, sare, cimbru si am turnat cateva cani de apa in tava. Punem o folie de aluminiu peste tava si bagam gasca la cuptor pentru doua ore.



In acest timp facem o salata din rosii, ceapa, ardei gras, usturoi si patrunjel, iar lamaia o vom taia felii.



Dupa ce au trecut doua ore, scoatem folia de aluminiu de pe tava si turnam salata peste friptura,asezam lamaia taiata felii si putem adauga, daca mai dorim, o cana de apa/un pahar de vin rosu sau, pentru cine doreste, o bere neagra. Punem din nou tava in cuptor si o tinem acolo intre doua si patru ore.



Putem servi aceasta minunata friptura cu piure de cartofi sau cu cartofi copti si cu salata de sfecla rosie.



Pofta buna va dorim.

Niciun comentariu: